Monday, May 5, 2014

Tukang Jahit Baju Kurung




Khidmat Tukang Jahit 
Saya menerima tempahan jahitan bagi :
- Baju kurung biasa/tradisional
- Baju kurung moden
- Baju kurung Pahang


Juga di sediakan perkhidmatan alteration untuk baju kurung, baju melayu dan
seluar yang berkain nipis dengan harga berpatutan.

** Promosi harga jahitan
Upah jahit dari RM40 sepasang baju

*Harga berpatutan mengikut jenis kain dan fesyen yang dikehendaki. Harga boleh
di runding untuk tempahan yg banyak.

Jamin kemas hasil jahitan dan memuaskan.

Cara hubungi saya :
Boleh datang terus ke kedai saya di No3-1 Jalan Wangi 2 Taman Wangi Jalan Malim Jaya Bandar Melaka
(Atas BSN Malim Jaya - Depan Shell)

Saya juga boleh jumpa anda dimana-mana ditengah bandar Melaka.
Call saya 0126967747 (Lela)
atau layari Facebook saya
www.facebook.com/mutiara.creation

No comments:

Post a Comment